|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V65 Lindesberg
Prince Above vinner sista loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Och favoriten vinner första. Det sjöng i alla fall vinner nästa gång senast i Kalmar när den satt fast till det var typ 50 meter kvar men då visade att första barfota runt om nog var en rejäl extraväxel. Samma idag men flera klasser sämre motstånd. Det är väl spåret och att många hästar har svårt med Lindesbergs lösa bana som kan fälla den.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
Kan blir dödens på Trixarn idag. Det ser jag som problemet i loppet. Kommer den till spets är loppet över.
Spelar inte V75 eller V86 igen förrän jag bara kan spela på alla rätt. Senast redigerad av grönvitt den 2015-07-10 klockan 12:08. |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
ÅÅÅÅÅÅNEJ Malla!!Är verkligen alla andra på sem???
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Härligt! Nu får vi veta att Prince Above är en bra spik. Då så, det ska nog gå bra det här ...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2) |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dagens spikar är Star Advisor Joli, Tarragona Ås och Prince Above.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bra försök av Jepson, men han trodde väl ändå inte att det skulle gå?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Varför musik, de borde kunna lägga ut banljudet. Startade musiken mitt i oddsredovisningen den här gången.
|
|
|
|
#10 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Klart han måste försöka, han förlorade inget på det.
Hade SAJ haft en lite sämre dag så vinner han.
|
|
|
#12 |
|
Fint! Där rök storfavoriten i andra. Välbehövligt.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Given spik
![]() Bobo är en trög jävel, och spets är alltid bra ![]()
|
|
|
|